This post is also available in:
Deutsch (German)
English
ბიზნესკომუნიკაცია
საქართველოს ინტეგრაციის პროცესი მსოფლიოს ეკონომიკურად მაღალგანვითარებულ ქვეყნებთან ინტენსიური ბიზნესკომუნიკაციის ფონზე მიმდინარეობს. აღნიშნული პროცესის წარმატებულად განხორციელების უმნიშვნელოვანესი პირობა კულტურათაშორისი ბიზნესკომუნიკაციის პროცესის ეფექტური მენეჯმენტია.
თანამედროვე პროფესიული ბაზრის ერთ-ერთ მახასიათებელს წარმოადგენს უცხოენოვან ორგანიზაციათა მზარდი მოთხოვნილება უცხოენოვანი ბიზნესკომუნიკაციის უნარ-ჩვევების მქონე სპეციალისტებზე.
პროგრამის მიზანია, ბიზნეს კომუნიკაციისთვის საჭირო პრაქტიკული უნარების გამომუშავება, რომლებიც კარიერული და პიროვნული ზრდის, ეფექტიანი საქმიანი ურთიერთობების შესაძლებლობას იძლევა.
პროგრამის მიზანია მოამზადოს პროფესიონალი ბიზნეს კომუნიკატორი, რომელიც შეძლებს:
-
საერთაშორისო ბიზნეს გარემოში მიმდინარე ეფექტიანი კომუნიკაციური პროცესების მართვას;
-
მულტილინგვალურ სივრცეში მოქმედებას;
-
საინფორმაციო ტექნოლოგიების, პროფესიული კუთხით შემოქმედებითად გამოყენებას, პრეზენტაციას, როგორც მშობლიურ, ასევე უცხოურ ენაზე;
-
მუდმივ განვითარებას და საკუთარი სწავლების მუდმივ სრულყოფას;
-
ბიზნესის მორალური და ეთიკური ნორმებისა და ღირებულებების დაცვას და კორპორატიულ კულტურაში გატარებას;
-
ინფორმაციის ეფექტური მენეჯმენტის განხორციელებას.
კურსი მოიცავს შემდეგ საკითხებს:
-
კომუნიკაციის პროცესი და მისი მნიშვნელობა მართვის ეფექტურობისათვის
-
საქმიანი მოლაპარაკებები;
-
საქმიანი ეთიკეტი (ეტიკეტი), საქმიანი ეთიკეტის ზოგადი ცნებები
-
სატელეფონო საუბრები, საქმიანი მიმოწერები
-
საქმიანი ადამიანის ქცევის ნორმები
-
საქმიანი ურთიერთობა, მოლაპარაკების წარმართვის განმსაზღვრელი ფაქტორები
-
კლიენტები და მათი იდენტიფიცირება
-
ბიზნეს-კომუნიკაციები და ბიზნეს-მოდელები